قائم مقام مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: یکی از نیازهای مشتریان، تامین اقلام با کیفیت آپشن بوده تا گارانتی خودروی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد. لذا سایپایدک بنا بر سیاست تامین خواسته مشتریان و حرکت در مسیر خواستههای مشتری، اقدام به نصب قطعات آپشن در مراکز مجاز خود نموده است. از سوی دیگر سایپایدک به رونق کسب و کار شبکه نمایندگیها نیز توجه داریم و از این بابت، خدمات نوین دیگری در شبکه نمایندگیهای سایپا شکل گرفته است.
شرقی ادامه داد: مشتریانی که برای نصب آپشن به نمایندگیها مراجعه میکنند با تنوع بالا در محصولات روبرو هستند ضمن اینکه قیمتها نیز رقابتی و متناسب با کیفیت محصولات است. همچنین اکثر محصولاتی که ارائه میشوند انحصاری هستند.
او گفت: به منظور رفاه حال مشتریان، امکان نصب سفارشی قطعات برای خودرو مشتری وجود دارد به این معنا که بر اساس سفارش مشتری، میتوان قطعهای را به صورت ویژه تهیه کرد.
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: نصب قطعات آپشن در فاز اول از شانزدهم اسفند ماه در 4 تعمیرگاه مرکزی سایپایدک آغاز شده و در سال 96 در فاز دوم نمایندگیها و عاملیتها نیز اقدام به نصب قطعات آپشن خواهند کرد. ضمن اینکه در آینده نزدیک فروش اینترنتی قطعات آپشن نیز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/